facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

czwartek, 3 sierpnia 2017

stripes







Bluzka / blouse: no name
Spódnica / skirt: no name
Buty / shoes: Vices
Zegarek / watch: Daniel Wellington







Sukienka / dress: no name
Buty / shoes: H&M
Choker: FashionMia

PL: Uwielbiam paski, są ponadczasowe, stylowe, poza tym kojarzą mi się z sezonem letnim. Tym razem mam dla Was dwa zestawy z pasiastymi ubraniami, sukienka na jedno ramię i bluzka hiszpanka uszyte z bawełny, dzięki czemu są przewiewne i przyjemne w noszeniu.

ENG: I adore stripes, they are timeless, stylish and for me always associated with summer season. This time I have for you two sets with striped clothes, one shoulder dress and off the shoulder blouse, which are made of cotton, thanks to that they are breathable and pleasant to wear.

47 komentarzy:

  1. Uwielbiam rzeczy w paski. Bluzka jest przepiękna. Bardzo stylowa i kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stylizacje, uwielbiam paseczki, również kojarzą mi się z latem i wakacjami :) ślicznie w obu wyglądasz 😍 klik $16.99;22.99

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie wersje super..ja również ostatnio pokochałam paski .😍😘😍 Super letnia stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się zastanawiałem nad koszulą w paski a teraz jej nie ma ... żałuję :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz, pomagam - 16,99$, 22,99$ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się już siłą powstrzymuję od kupowania kolejnych pasków, oczywiście w lumpeksach takich cudów nie jestem w stanie namierzyć, ale i tak muszę już sobie odmawiać :)) I bluzka i sukienka są piękne :) W bluzce podoba mi się połączenie tych bardziej siermiężnych pasków z drobniejszymi wyrazistymi, w sukience krój i czarne lamówki, które pięknie podkręciłaś chokerkiem :) Pięknie :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. These are both such beautiful outfits! I just love that dress - it is so gorgeous! And the top as well. Stripes are so timeless. I hope you're having a great week! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie wersje naprawdę super <3 Ta sukienka jest świetna, właśnie przymierzam się do nowego zamówienia na Romwe i tak myślę nad nią teraz... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. obie stylizacje są świetne;) w pierwszej najbardziej podoba mi się bluzka a w drugiej sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pasują Ci bluzki i sukienki z odkrytymi ramionami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie CI w tej Hiszpance :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Such a beautiful dress and blouse!
    Your style so amazing!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  13. Love these looks! The dress is my favourite! :)

    http://www.lifeofardor.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Such a beautiful outfit! thanks for sharing
    Gros bisous

    http://gallech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz bosko w obu stylizacjach. Bluzeczka jest bardzo efektowna US$16.99 a sukienka po prostu bajeczna US$22.99 :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się stylizacja z sukienką! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Such a charming outfits, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna sesja, najbardziej podoba mi sie sukienka

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie wyglądasz kochana ;)
    Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. I agree, stripes are never going to go out of fashion! beautiful top and dress!
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  21. obydwie stylizacje mi się podobają, ale ta sukienka to mnie po prostu zachwyca! jest cudowna <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe stylizacje! Skąd spódniczka? Od dawna na taką poluję! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Spódniczka jest z aliexpress, kupiona ponad rok temu:)

      Usuń
  23. Ojej!!! Świetne stylizacje ♥️😍 Pozdrawiam!
    Infinita-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Obie stylizacje przepiękne <3 Uwielbiam paski w takim wydaniu :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Loving the stripes and the denim! :)

    You look so pretty! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  26. Love the striped top, it's really gorgeous.

    Bernie, xx
    The Style Fanatic

    OdpowiedzUsuń
  27. you're so fabulous! the outfits look great on you!

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net

    OdpowiedzUsuń

  28. Beautiful blog and great photos! The outfits look great on you!
    I'm following you, I hope you'll be back :)
    Magični svet lepote

    OdpowiedzUsuń
  29. Bluzka jest przepiękna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Obie stylizacje są wspaniałe! :) Lubię takie paseczki. <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Sukienka jest GENIALNA!!!<3
    świetne stylówki, jedna i druga supcio:)
    (9.99, 10.89)
    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Podobają mi się twoje stylizacje, są takie kobiece:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obie stylizacje są świetne, jednak sukienka jest moim faworytem!

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwsza stylizacja jest jak dla mnie genialna, świetne połączenie! :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń